Geint d'ofschaafen vun der allocation d'éducation/ de maternité

Mir sin GEINT d'ofschaafen vun der allocation d'éducation/ de maternité!
Lëtzebuerg huet wëlles weint Spuermoossnamen d'allocation d'éducation an d'allocation de maternité ofzeschaafen.

Dësen Artikel stoung am RTL :

D’Allocation d’éducation kritt eng Fra, déi e Puppelchen op d’Welt bruecht huet an déi doheem beim Kand bleift, während 21 Méint. Si betrëfft awer och Familljen, déi ënner engem gewëssene Seuil vun Akommes leien. De Montant läit bei 485 Euro de Mount.
Sollt dës Allocatioun ewechfalen, kéint de Staat 70 Milliounen Euro d’Joer spueren

D‘Allocation de maternité kritt eng Fra, wa si net schaffe geet, während 16 Wochen: 8 Wochen virun der Gebuert an 8 Wochen duerno. Beim Montant handelt et sech ëm 196 Euro d'Woch. Eisen Informatiounen no géing de Staat domatter tëscht 3,5 a 4 Milliounen Euro d'Joer spueren.

Fier ais ass ed ned OK wann een un da éducatioun spuert! Eng Fra dei e Puppelchen op d'Welt brengt soll sech Zait huelen fier sech annstënneg drems ze kemmeren & soll am bësten an deenen éiste meint mam Kand doheem bleiwen. Mad deëser Moossnam ass ed awa ned meigleg an dann missten d'Fraen direkt schaffen goen. Ed gin vill méi "teschnech" Saachen wou en kann dru spueren wei z.b den tram wou Lëtzebuerg Milliarden kéint spueren.

Als éist spueren ma un da Bourse d'études an elo gin ma un di jonk Famillen, dad ass eng onmenschlech Moossnam an dad féiert ais emmer méi zu enger "Roboter-Gesellschaft".

On est CONTRE l'abolition de l'allocation de l'éducation comme celle de la maternité.
D'après l'article du journal RTL, les femmes qui mettent au monde un bébé et qui restent à la maison avec leur enfant jusqu'à 21 mois ont jusqu'à présent droit à cette allocation d'éducation. (485€/ mois).
Pour les femmes qui ne travaillent pas et qui restent à la maison durant 16 semaines ( 8 semaines avant l'accouchement et 8 semaines après l'accouchement ont droit à l'allocation de maternité ( 196€/semaine).

Pour nous ce n'est pas en ordre d'épargner au-près de l'éducation. Il est important lorsqu'une maman met au monde un enfant qu'elle prenne le temps de s'en occuper dignement chez elle durant les premiers mois de vie de l'enfant, mais avec ces mesures que l'état à l'intention de prendre ceci n'est plus possible. Il existe d'autres cas plus techniques que l'éducation et ainsi notre qualité de vie où l'on pourrait épargner beaucoup d'argent notamment la construction d'un tram qui ferait épargner des milliards d'euros.,

Donc TOUS ensemble nous sommes POUR la maintenance des allocations d'éducation et de maternité.