Estérel: Changement de zonage et plan d'urbanisme/ Zoning and town planning change

Contacter l'auteur de la pétition

Thank you!

2021-02-20 16:40:49

Chers voisins / Dear Neighbors,

Merci à vous tous d'avoir pris le temps de signer la pétition, votre engagement comme citoyen d'Estérel a permis sans aucun doute d'influencer le conseil municipal à prendre la bonne décision concernant le projet du golf.   Bien que nous ayons gagné cette manche, d'autres turbulences sont à prévoir avec les zones C1, C2 et C3 du golf.

Restons vigilants!

Au plaisir de vous rencontrer sur les rues ou sur les lacs d'Estérel.

Merci encore!

________________

Dear Neighbors / Chers voisins,

Thanks to everyone who took the time to sign the petition. Your commitment as an Esterel resident allowed us, without a doubt, to influence the city counsel in not approving the golf project.   Even if we won this one, more challenges will certainly come up again with zone C1, C2 and C3 of the golf.

Let’s stay vigilant!

Hope to have the pleasure of meeting you on the lake or while taking my walk around the lake soon.

Thanks again!

Andre Boutin

Acknowledgment of receipt by the city/ Accusé de réception par la ville

2021-02-16 17:13:33

Receipt1.jpg

Dear neighbours,

The petition was provided to the City town hall yesterday and contained 153 signatures. It will remain open until we have confirmation that the existing zoning will not be changed.

Chers voisins,

La pétition contenant 153 signatures a été déposée hier à l'hotel de ville, elle restera en vigueur jusqu'à ce que nous ayons confirmation que le zonage actuel ne sera pas modifié.

Thank you /Merci

André Boutin