CPI BURUNDI (poursuivre les criminels au pouvoir)

Quoted post

Kamaramagambo

#57 Imburi

2011-12-16 14:53

Harahiriwe abihoreye kuko umusi bishuwe bizoshimwa. Ndaneguye abipfuriza ubutegetsi bw'Uburundi gusambuka, eka ni ibihwabare pe! Aho mwihereza amabarabara mushaka kunyegeza amaraso <> (abahutu) mwanyoye, ngo hari n'umwe yayibagiye? Ukora hasi ukibutsa inguge amabuye; rindira intahe izobanege umuvumo mugahanga ejo aho bukera. Mbega ni kuki mudashaka ko Commission Vérité et Réconciliation itangura gukora, mwibaza ngo izo nduru zanyu zizoyihagarika? Uwatekeye ijisho azorirarira! Arya ma fausses communes mwujuje ubuhanga bw'abahutu mwibaza ngo yaraboze? Ahubwo muri ibiburabwenge iyo muva!!! CPI izohera kuri mwebwe abatutsi, nimwe mwishe igihugu cacu. Burya buhanga bwose buzozukira rimwe bubagirize, ndabarahiye mutazopfa nka Gahini!!! Iyo muba abandi mwokunze abahutu n'umutima wanyu wose, kuko bobo bibagira ningoga kubera mu mitima yabo atanzigo yaharitse nk'iwanyu. Ariko mugumye mubasomborotsa hoho, kwiruka barabizi kandi ntibagaruka imbokoboko.

Réponses


Visiteur

#66 urateyi isoni pe!

2012-03-16 11:31:07

#57: Kamaramagambo - Imburi

Mon cher, si tu trouves a manger il faut que tu manges et tu fermes la bouche!si non tu te fais la honte pour rien. heureusement que tu as masque ton nom "Kamaramagambo". meme si on te connait pas,ton coeur t'accusera de tout ca et on te connaitra par ton identite de "dire". tu te fait un HUTU mais tu n'en es pas un, plutot tu es une sorte de bete sauvage qui qui a eu la chance (sorry)plutot la malchance de parler (heee..qu'est-ce que je raconte)plutot de craquer plus que les autres betes sauvages aussi sages de la foret. urasubira usome ivyo wanditse urare ta contrubution dans la construction et le developpement de notre pays. aux internotes, comment voulez-vous que le Burundi se developpe s'il ya encore des gens qui pense de la sorte? none ko azi abigize ivyo vyose kubera iki atabavuga par leurs noms comme les autres l'ont fait deja. s'il vous plait, si nous aimons reelement notre nation il faut soigner le langage.si non nous nous faison des primates en evolution. a bon entendeur salut! je ne soutient l'avis de tel ou tel mais ce Monsieur est la honte pour notre pays.