Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook

Contacter l'auteur de la pétition

Ce sujet de conversation a été automatiquement créé pour la pétition Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook.


Visiteur

#1

2015-06-13 06:46

Heb bijna heel mijn leven in diegem aan station gewoont heel veel treinen en vliegtuigen en dat heeft me nooit gestoord de regereing geeft veel te veel toe aan zure mensen de mensen die daar altijt gewoond hebben die hebben nooit geklaagt alleen die dat er nu komen ga dan ergens anders wonen en laat de mensen hun werk doen

Visiteur

#2

2015-06-13 07:37

Ik hou van de luchthaven naast mijn deur, dat is de reden waarom ik hier zo graag woon!

Visiteur

#3

2015-06-13 08:11

Werkzaam op Brussels Airport (cargo). Ben van mening dat mensen die in Zaventem en omstreken van de luchthaven komen wonen op voorhand wel weten dat die luchthaven er is. Dus denk daar 2 maal over na voor je er gaat wonen! Er zijn duizenden anderen die geen last hebben van de luchthaven. Gek toch!

Visiteur

#4

2015-06-13 08:23

Waarom nog minder ? Ze wisten waar ze gingen wonen, maar de goedkope grond trok hen meer aan dan de rest en nu beginnen ze te klagen ? Dat zij verhuizen, want op VTM was het volgens mij ook een krenterige Nederlandse die hier goedkoop komen wonen is en nu eens hoog van de toren wil blazen pffff ga zelf weg


Visiteur

#5

2015-06-13 09:02

Het brengt veel werk mee, ben het al mijn hele leven gewoon. Woonde vroeger in erps-kwerps en genoot er altijd van als ZE begonnen dalen. De mensen dat er ni tegen knn moeten ma ergens anders gaan wonen. ZE weten dat de luchthaven er is en moeten er ni moeilijk oven doen.

Visiteur

#6

2015-06-13 09:06

Omdat de luchthaven zo belangrijk is voor onze regio en de tewerkstelling.
Het is niet de luchthaven die moet verhuizen maar de mensen die de luchthaven hier weg willen.

Visiteur

#7

2015-06-13 10:18

Je moet je maar 1 vraag stellen: wie was er eerst, de luchthaven of de mensen die er zijn gaan wonen? Al die mensen die nu aan het zagen zijn zijn er zelf gaan wonen...Soms staan ze een interview te geven voor hun nieuw gebouwd huis dat zelfs nog niet gevoegd is...wie heeft het dan zelf gezocht...

Visiteur

#8

2015-06-13 10:24

geboren en groot gebracht in steenokkerzeel en nooit last van gehad .zij die hier nu komen wonen ,die klagen maar vliegen wel en werken mischien daar ook

Visiteur

#9

2015-06-13 11:26

Waarom dat nu allemaal wegnemen en verhuizen, alle voorzieningen zijn er nu, als je geen mensen wil storen, dan is er in België nergens plaats voor zo een vlieghaven. Gaat dan iedereen tevreden zijn als ze via de buurlanden moeten vliegen? Ik denk het niet ! Om nog niet te spreken over de jobs .

Visiteur

#10

2015-06-13 11:31

De meeste klagers zijn er gaan wonen voor de goedkoop en dan dat geklaag van die Hollandse die hier komt regeren .Als ze van haar horen gaat maken in Nederland

Visiteur

#11

2015-06-13 11:57

Als je hier komt wonen, dan weet je dat je de luchthaven erbij dient te nemen. Weg met die azijnpissers die niets verdragen (kinderen die spelen, vliegtuigen) Hoeveel van hen zouden het vliegtuig NIET nemen ?????

Visiteur

#12

2015-06-13 12:14

omdat de mensen die zagen over het lawaai is zouden stoppen . ze hadden de keuze om er niet te gaan wonen, dus stop met zagen !!!

Visiteur

#13

2015-06-13 12:17

Omdat ik wil dat de luchthaven blijft!ze moest zelfs nog uitbreiden!als je tegen het lawaai niet kunt,verhuis dan of ga daar niet wonen.ik wil er direkt komen wonen!!!

Visiteur

#14

2015-06-13 12:20

Dat die hollandse is in schiphol gaat klagen zeg!!!


Visiteur

#15

2015-06-13 12:52

Als ik ergens niet kan aarden verhuis ik gewoon en ben niet zo egoÏstisch te verwachten dat de omgeving zich aanpast aan nieuwkomers.

Visiteur

#16

2015-06-13 13:15

Ik vind het gewoon niet eerlijk, als vliegtuigen zo beperkt (zouden) moeten worden... waarom sluit men dan de autosnelwegen ook niet? En zeker de spoorwegen! ( en creches en speelpleinen en scholen en jeugdhuizen en fuiven en...en...)  Want ik kwam uit een bosrijke omgeving en nu in een gemeente met een spoorlijn, dag en nacht gedender en gerinkel... en dan woon ik er nog niet pal naast zoals enkele miljoenen mensen.... Het mensDOM is echt aan het verzuren dat het niet mooi meer is ! Neem een voorbeeld aan het dierenRIJK daar leven ze nog altijd samen met elkaar... (tenzij de mens ze niet verjoeg, doodde of uitgeroeid heeft)


Visiteur

#17

2015-06-13 13:58

Simpel, wat was er eerst?????? Juist! I rest my case!

Visiteur

#18

2015-06-13 14:22

ik woon onder/naast een asnvliegroute en vind die grote metalen vogels mooi om naar te kijken. alleen verzuurde, egoistische, gestresseerde, onverdraagzame mensen die tegen alles zijn krijgen meestal een stem. ik vind het makkellijk zo dicht bij de luchthaven te wonen, het is een motor voor de econimie, brengt veel jobs.... stop met zagen !

Visiteur

#19

2015-06-13 14:58

Ik heb deze petitie getekend omdat ik al jaren in Zaventem woon. Ik ben daar komen wonen terwijl ik wist dat de luchthaven daar was!!!! Had ik het lawaai en dergelijke van de vliegtuigen niet gewild had ik maar ergens anders moeten gaan wonen...!!!!!

Visiteur

#20

2015-06-13 14:58

Waarom zouden enkele r " inwijkelingen " hier de boel op stelten komen zetten , daar zij toch ook t vliegtuig nemen om op vakantie te gaan , of niet soms . . wij die hier geboren en getogen zijn hebben geen last van de luchthaven . . e zelfs als dat zo is , we nement het er graag bij , samen met de voordelen ( werkgelegenhei, vakantie , imago enz ) de luchthaven is en blijft van onze regio !

Visiteur

#21

2015-06-13 15:02

Ik ben dat gezever van die "actiegroepen" meer dan beu.

Visiteur

#22

2015-06-13 17:01

Als je kiest voor goedkope grond/huizen nabij een luchthaven, dan kies je ook voor het lawaai. De luchthaven ligt centraal en biedt veel werkgelegenheid.

Visiteur

#23

2015-06-13 17:45

Zonder de luchthaven zal het geluid van deE40 te horen zijn en zonder de E40 is er nog steeds dat irritante geluid van het groeiende gras

Patte

#24

2015-06-13 18:16

Onze luchthaven, Het icoon van Belgie moet blijven!

Leen

#25 Re:

2015-06-13 18:38

#3: -  

 idd, zie de FB groep "front tegen de actiegroepen tegen nachtlawaai rond Zaventem" 1000 leden in 24u tijd en allemaal woonachtig in de omgeving