Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook

Contacter l'auteur de la pétition

Ce sujet de conversation a été automatiquement créé pour la pétition Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook.


Visiteur

#76

2015-06-14 22:59

Omdat de luchthaven er het eerst was, daarna de klagers, en dat de luchthaven veel job verschaft

Visiteur

#77

2015-06-15 06:15

Mijn man is jaren geleden mee naar Leipzig moeten gaan werken . Nu zijn ze daar alle Belgen aan het buiten werken die nog onder Belgisch contract werken. In Duitsland beschermt men hun werkvolk hier jaagt men het weg!

Visiteur

#78

2015-06-15 06:45

Ik woon in Machelen ben hier geboren en groot gebracht met de luchthaven en de vliegtuigen.

Visiteur

#79

2015-06-15 07:00

wie is eerst kip of ei <= zeer onduidelijk
wie is eerst vlieghaven of de inwoners <= duidelijk (vlieghaven)

Visiteur

#80

2015-06-15 08:06

waar is er nog plaats voor een nieuwe luchthaven. Het land is vol.

Visiteur

#81

2015-06-15 08:06

Begrijp het niet - de luchthaven is in Zaventem sinds 1958 - dus al wie daar nadien gebouwd heeft of komen wonen is, wist dat daar een luchthaven was en moet nu dus niet zagen over lawaai!

Visiteur

#82

2015-06-15 08:11

Je kan zelfs geen luchthaven van dat formaat ergens in België kwijt zonder dat er een stad hinder zal van ondervinden ! Ik vraag me af wat het zou zijn mocht de luchthaven net op het hoofdstedelijk gewest liggen ipv het Vlaamse :-(

Visiteur

#83

2015-06-15 08:11

Ik woon al heel mijn leven in diegem en vind het leuk als de vliegers landen over waar wij wonen en samen met mijn zoon van 2,5 zwaaien we dan naar de vliegers en hij heeft er zo'n plezier van. En waarom zou de vliegers weg moeten iedereen maakt er toch gebruik van als ze op reis willen gaan

Visiteur

#84

2015-06-15 08:16

Wat gaat men in de toekomst nog vragen : treinsporen verleggen, autostrades verplaatsen ? Ik ben al 60 geleden in Zaventem komen en de luchthaven was er reeds. Zij die op goedkope bouwgrond bouwen(vroeger landbouwgrond) moet alles vertellen. Inderdaad in die tijd kon men nog door het veld te voet tot in Tervuren en ga nu maar kijken wat er gebeurd van nieuwbouw, ondanks de aanwezigheid van de luchthaven. Zij die hun boterham verdienden op de luchthaven zoals mijn vader gedurende 40 jaar hebben gezorgd dat er werkgelegenheid kwam en zeer veel zelf. Gaan de klagers ook zorgen voor werkgelegenheid of is het weer Franstalig gejank?

Visiteur

#85

2015-06-15 08:22

Onze nationale luchthaven is een trots voor Vlaanderen, en werkgelegenheid voor velen. De economie staat al zo zwak, dus waarom dit nog verergeren ? En geluidshinder ? Wij hebben jaren in Steenokkerzeel gewoond, aan het einde van een piste, en vliegtuigen zien opstijgen en landen, dat is machtig !

Visiteur

#86

2015-06-15 08:45

Eerst gaat men er gaan wonen, en dan maar klagen over het lawaai. Het mag gaan stoppen met de actie groepen die tegen alles zijn ....

Visiteur

#87 Re: Re:

2015-06-15 08:48

#43: - Re:  

Inderdaad , waar zijn die goedkope woningen, research inderdaad opnieuw doen, wij wonen hier omdat we hier graag wonen , wij klagen niet , maar deze die aan de rand wonen , blijven maar piepen en klagen, ze zouden nooit meer tot de luchthaven mogen toegelaten worden, ga te voet op reis !


Visiteur

#88

2015-06-15 08:57

Ik woon 58 jaar in Elewijt (direct onder de aanvlucht of vertrek routes) en we storen ons daar absoluut niet aan.
De actiegroepen tégen zijn meestal mensen die in de laatste 20 jaar in deze streek zijn komen wonen. De luchthaven is in volle exploitatie sinds 70 jaar en ze konden dus weten waar ze gingen wonen. Niet goed hun huiswerk gedaan.. pech... verhuizen maar. Niet de luchthaven, zijzelf!

Visiteur

#89

2015-06-15 09:16

Zijn inwijkelingen die klagen en hier goedkoop kwamen wonen. Degene hier geboren en getogen hebben er geen last van en weten dat de luchthaven grote economische verdiensten heeft.

Visiteur

#90

2015-06-15 09:30

Het wordt hoogtijd dat deze mensen zelf daar gaan wonen zijn niemand heeft hun daartoe gedwongen of is het soms de bedoeling om heel het land naar de verdoemenis tegen brengen, als ze niet gelukkig zijn verhuis dan naar een eiland in de hoop dat er geen vliegtuig op neerland...... Wordt allen eens wakker of hoeveel jobs moeten er nog verloren gaan of moeten we eerst u Job afnemen dan je huis laten afbreken en een verbod toekennen als leefruimte, of krijg je de prijs niet van jullie huis dat je wil verkopen

Visiteur

#91

2015-06-15 09:36

Mijn job bevind zich rond en op de luchthaven. De luchthaven verhuizen zou duizende mensen verplichten te verhuizen of woon werk verkeer veranderen wat niet opweegt tegen een paar mensen die geld proberen te kloppen uit hun eigendommen om dan toch weer ergens anders te kopen mogenlijks zelf naast de verplaatste luchthaven om hun hobby te behouden.

Visiteur

#92

2015-06-15 09:51

De luchthaven behoort al jaren tot onze regio, levert rechtstreeks en onrechtstreeks werk aan duizenden streekgenoten en is een groot deel van onze economie en dat dient zo te blijven; het zal trouwens goedkoper uitkomen als die klagers verhuizen.

Visiteur

#93

2015-06-15 09:51

veel van de klagers zijn zich komen vestigen in de rand goed wetende dat een luchthaven geluidshinder veroorzaakt maar dan hun beklag maken.
De autochtone bewoners van de rand die er al 40 of 50 jaar wonen, voor de uitbouw van de luchthaven die klagen niet maar erkennen de economische meerwaarde die de luchthaven voor de regio betekent

Visiteur

#94

2015-06-15 09:55

Sinds mijn geboorte woon ik in Zaventem. In mijn jeugd herrinner ik mij de geluidsoverlast bv van de Flying Boxcars van het leger....
Ook de trein kon enorm veel lawaai maken
Sindsdien is er veel veranderd en vooral verbeterd. Vliegtuigen en treine zijn een heel stuk stiller geworden. Ik heb eerlijk gezegd meer last van de Ring (constant gezoem dat je overal in Zaventem hoort). Dus wie hier komt wonen, weet wat je kan verwachten...

Visiteur

#95

2015-06-15 09:56

Lange leve onze luchthaven, ook vanuit Vilvoorde.

Visiteur

#96

2015-06-15 10:19

Er is altijd wat om te klagen.Stop de verzuring door minderheden in de maatschappij.Wie was er eerst? De luchthaven of de klagers?Egoïsten zijn het .Niet in mijn omgeving maar wel bij een ander ?Hoe bekrompen kan men zijn ?

Visiteur

#97

2015-06-15 10:30

Voor de werkgelegenheid en de uitstraling van Brussels AirPort en het economisch belang voor Vlaanderen.

Visiteur

#98

2015-06-15 12:12

Omdat de EBBR/BRU mijn "Kerk" is. Het is de plaats waar ik naartoe ga voor rust en vrede samen met mijn liefde (lees: luchtvaart) :) en niemand pakt mij dat af. Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek maar nog voor honderden andere mensen. Als mensen de luchthaven niet leuk vinden, moeten ze zelf maar verhuizen!

Visiteur

#99 Re: Re: Re:

2015-06-15 12:51

#87: - Re: Re:  

 Het is een dure regio, maar kost het vastgoed dat buiten aanvlieg of landingsroutes ligt niet nog veel duurder ? Ik weet het niet

.


Visiteur

#100

2015-06-15 13:02

Omdat de luchthaven werk verschaft aan talloze gezinnen in de buurt. Vaak ongeschoolde werknemers. Werknemers wiens kinderen ver van zaventem moeten gaan wonen omdat de huizen rond Zaventem onbetaalbaar worden. De klagers over lawaaihinder van de luchthaven zijn volgens mij vastgoedbeleggers die grote winsten willen maken.