Délocaliser l'aéroport de BRU, non ! Non à l’extension des limites de nuit !!

Quoted post


Visiteur

#28

2015-06-13 20:34

De mensen die rondom/onder vliegroutes wonen betalen tot 1/3 minder voor de aankoop van een woonst. Een "goedkopere"-woning kopen en dan gaan klagen dat het te luid is enorm unfair. Volgens mij heeft niemand hun verplicht om daar te gaan wonen tegen een goedkoper tarief dan hun tegenhangers die op een stille locatie wonen en jarenlang ook extra centjes mogen leggen. Het zou oneerlijk zijn om vliegroutes te veranderen waardoor andere mensen de dupe worden en hun eigendom in waarde daalt. Alsook andersom dat de eigendom van de klagers ineens een pak stijgt in prijs omdat ze ineens nietmeer in een vliegroute zitten.

Réponses


Visiteur

#43 Re:

2015-06-14 09:10:32

#28: -  

 Ik denk dat je je research even opnieuw moet doen. Ik woon in Steenokkerzeel en huizen/gronden zijn hier niet goedkoop. De mensen die klagen zijn allemaal inwijkelingen die hier zijn komen wonen omdat van hieruit alles gemakkelijk te bereiken is. 

originele inwoner

#124 Re:

2015-06-15 20:20:49

#28: -  

 ik ben hier geboren, 61 jaar geleden, ik kan u verzekeren dat er geen vergelijking is met het aantal vliegbewegingen boven ons hoofd van toen en nu. Wij hebben hier 39 jaar geleden gebouwd op grond dat helemaal niet goedkoper was dan elders.  Mijn man vloog op C130 en wist dus alles van de vliegroutes en wij hebben daar dus zeker rekening mee hehouden bij de aankoop van de grond. Ondertussen is er veel aan de routes gewijzigd en zijn de vliegbewegingen vertienvoudigd. Dit geldt voor vele mensen die hier in de buurt wonen dus graag wat respect voor de mensen die hier geboren en getogen zijn a.u.b.