Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook

Contacter l'auteur de la pétition

Ce sujet de conversation a été automatiquement créé pour la pétition Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook.


Visiteur

#101

2015-06-15 13:48

Ik woon zelf in de vertrek- en aanvliegroute en heb weinig last. Economie gaat voor op dwaasheid. Wie niet tegen het lawaai kan moet maar verhuizen.

Visiteur

#102

2015-06-15 14:06

het lijkt mij niet logisch dat je in de buurt van een luchthaven een woonst koopt om er dan te gaan klagen over (nacht)lawaai en dergerlijke. zelfs het aanvragen van een onderzoek om de luchthaven te verplaatsen in de toekomst is gewoon onrealistisch. je moet maar durven, denk ik dan en blijkbaar zijn er van die heethoofden die zich niet generen om toch maar te doen.


Visiteur

#103

2015-06-15 15:47

laat alles zoals het is, daar willen gaan wonen omdat het goedkoop is en dan maar zagen over het lawaai, kan niet, je weet op voorhand als je rond een vlieghaven gaat wonen dat je lawaai hebt, dus verhuis of neem het zoals het is, ze vliegen hier boven zemst ook en ik heb daar geen probleem mee, ik heb getekend voor behoud van alles groetjes v swinnen

Visiteur

#104

2015-06-15 16:56

Werkgelegenheid

Visiteur

#105

2015-06-15 16:59

Ik werk op de luchthaven en het werd tijd dat iemand opstond om de stem van alle anderen kenbaar te maken... doe zo verder.

Visiteur

#106

2015-06-15 17:00

Omdat wij maar eens moeten ophouden met Vlaanderen economisch uit te kleden.

Visiteur

#107

2015-06-15 17:18

Ik ben geboren in Steenokkerzeel met vliegtuigen boven ons huis en geloof mij, nog altijd kerngezond. Laat alle verzuurde zagen vertrekken naar een eiland verver weg

Visiteur

#108

2015-06-15 17:24

De luchthaven naar elders overbrengen is een simplistisch voorstel : verlies van jobs, anderen opzadelen met datgene wat de actievoerders zelf niet willen (lawaai vliegtuigen), financieel niet haalbaar want er moet een totaal nieuwe infrastructuur worden uitgebouwd en wat zal met de bestaande infrastructuur gebeuren? Ik hou van Brussels airport in Zaventem.

Visiteur

#109

2015-06-15 17:42

I love my airportjob! Vliegtuigen zijn de maxxxx!

Visiteur

#110

2015-06-15 17:46

Laat het zijn wat het is

Visiteur

#111

2015-06-15 18:05

ZE komen hier wonen en weten niet dat er een luchthaven is (onbegrijpelijk)
Indien ZE een vehuis willen dat de actiegroepen deze kosten zelf betalen. De kosten voor de sensoren worden zelfs betaald door gemeente wezelbeek oppem

Visiteur

#112

2015-06-15 18:30

Geen gezeur over dit! De luchthaven moet blijven. De mensen die er gaan wonen weten dat er lawaai zal zijn. Zelf verhuizen zou beter zijn dan de luchthaven te verhuizen


Visiteur

#113

2015-06-15 18:51

Ik woon in Meise onder een druk bevlogen vliegroute nl. de zwaarste vliegtuigtypes in de westelijke richting-van 10h30 tot 12h00. Is draagbaar, toch pleit ik voor een betere spreiding. Waarom wordt Brussel gespaard. Vliegen die soms niet? Ben 's nachts nog nooit wakker geworden al ben ik een zeer slechte slaper. Ik vrees dat inbeelding en verzuring hier een grote rol. speelt.

Nes Vaes


Visiteur

#114

2015-06-15 18:57

Ik ben hier komen wonen in 1988 dus ik heb er voor gekozen en wist wat een luchthaven meebrengt . Ik vind het het mooiste wat er bestaat de vliegtuigen zien opstijgen en landen en de ronkende motoren klinken als HEMELSE MUZIEK . Laag aan de grond luchthaven ergens anders . ALEXANDER ...............

Visiteur

#115

2015-06-15 19:03

Ik ben het gezeur over lawaai kots beu. Wij wonen naast de luchthaven en horen wel vliegtuigen maar dit wisten we toen we daar kwamen wonen.

Visiteur

#116

2015-06-15 19:04

Als de mensen die tegen de luchthaven zijn, hier zijn komen wonen wisten ze toch dat ze in de buurt van een luchthaven gingen wonen en bijgevolg ook lawaai zouden hebben. De luchthaven was hier eerst, dus nu moeten ze niet klagen. Als je bedenkt dat er duizenden mensen werken op Brucargo, moeten die ook allemaal verhuizen. Dit zou ook een impact hebben op het goederentransport van Brucargo naar een eventueel veel verderop gelegen luchthaven.

Visiteur

#117

2015-06-15 19:06

Woon al 30 j op 2 km van de start- en landingsbanen, zonder ook maar een oog minder toe te doen. De luchthaven is de economische motor van Vl.- Brabant (en verder)... Don't bite the hand that feeds! Misschien moeten de mensen van de actiecomités maar verhuizen. Kan hun negativisme missen als kiespijn! Dit egoïstisch nymby gedrag maakt mij woest!.

Visiteur

#118

2015-06-15 19:10

Ik heb niet voor niets de index sprong geslikt om dan de economie stuk te laten gaan door mensen die klagen over het lawaai van de luchthaven

Visiteur

#119

2015-06-15 19:10

Wij wonen rechtover een spoorweg en dat lawaai hindert ook... moet hij daarom weg ? De spoorweg was er voor wij er kwamen wonen en dus wisten wij op voorhand dat er lawaaihinder zou zijn. Als dat lawaai zo hindert, verhuis dan toch gewoon !

Visiteur

#120

2015-06-15 19:12

Het gezaag van die bewoners komen mn strot uit. . Effe eens beslissen hoe en wanneer het voor hen kan. ..ze spelen met de mensen hun job!! En ook al die klagers wisten als ze daar gingen wonen, er een luchthaven was he...

Visiteur

#121

2015-06-15 19:27

economisch nut + werkzekerheid van Brussels Airport (niet alleen voor luchtvaartpersoneel zelf, maar ook distributie en logistieke sector!

Visiteur

#122

2015-06-15 20:03

Ik ben in 1982 in de streek komen wonen, dus ik ben OOK een inwijkeling. Heb nooit last gehad van de vliegtuigen. Waar gaan die klagers het vliegtuig nemen als ze op reis gaan? 't Is altijd het zelfde, ze gaan ergens wonen en dan willen ze daar alles veranderen. Ikke, ikke, ikke wil ditte en ikke wil datte. In Kortenberg willen ze zelf de markt op een andere dag. Als die klagers in een bos gaan wonen dan willen ze daar de vogels weg omdat deze hen 's morgens wakker zingen!


Visiteur

#123

2015-06-15 20:18

Brussels Airport has to stay where it is, and doesn't need even more restrictions and political mishandling. You can not buy or rent cheaply, in full knowledge of the airport around the corner, and then start complaining. Brussels airport is a driving force behind our economy and creates employment for thousands. It should be improved and strengthened. Not destroyed.
originele inwoner

#124 Re:

2015-06-15 20:20

#28: -  

 ik ben hier geboren, 61 jaar geleden, ik kan u verzekeren dat er geen vergelijking is met het aantal vliegbewegingen boven ons hoofd van toen en nu. Wij hebben hier 39 jaar geleden gebouwd op grond dat helemaal niet goedkoper was dan elders.  Mijn man vloog op C130 en wist dus alles van de vliegroutes en wij hebben daar dus zeker rekening mee hehouden bij de aankoop van de grond. Ondertussen is er veel aan de routes gewijzigd en zijn de vliegbewegingen vertienvoudigd. Dit geldt voor vele mensen die hier in de buurt wonen dus graag wat respect voor de mensen die hier geboren en getogen zijn a.u.b.


Visiteur

#125

2015-06-15 21:01

economisch belang voor Vlaanderen ! werkgelegenheid !