Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook

Contacter l'auteur de la pétition

Ce sujet de conversation a été automatiquement créé pour la pétition Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook.


Visiteur

#126

2015-06-15 21:01

Omdat de vlieghaven er was voor de zagemannen

Visiteur

#127

2015-06-15 21:16

Niet zeveren, verdraagzaam zijn

Visiteur

#128

2015-06-15 21:28

Mensen die in de buurt gaan wonen kennen de gevolgen op voorrand en hebben ook de "luxe" van een goedkopere bouwgrond te kunnen bemachtigen. De luchthaven is daarbuiten ook nog een grote werkgever en goed voor de belgische economie.

Visiteur

#129

2015-06-15 21:35

Waarom altijd wijzigen. Geen enkel nut. Personen die in de vliegroutes komen wonen zijn, kenden de situatie en betaalden OOK minder voor immo. Waar wij nu wonen vlogen geen vliegtuigen over nu wel. Dit kan niet wij betaalden onze immo duurder.

Visiteur

#130

2015-06-15 21:47

Wat was er eerst : De luchthaven of de mensen met veel geld die goedkope bouwgrond konden kopen in Zaventem, een kas van een huis bouwen en dan klagen over geluidshinder. Was er dan niet komen naast wonen verdorie !

Visiteur

#131

2015-06-15 22:09

Omdat diegene die protest aantekenen meestal nieuwkomers zijn die wisten dat de luchthaven er was zoals die mvr. op de tv met haar Hollands accent

Visiteur

#132

2015-06-15 22:16

Stop het egoïsme en egocentrisme. Verwerpelijk. We moeten gaan voor groei en het behoud van de werkgelegenheid in deze regio. Niet voor afbraak.

Visiteur

#133

2015-06-15 22:43

Voor de mensen die er rechtstreeks of onrechtstreeks voor werken.

Visiteur

#134

2015-06-15 22:56

Hier boven betekom vliegen de vliegtuigen ook s nachts over maar na een tijdje hoor dat zelfs niet meer. Vliegtuigen worden stiller ook, alleen miereneukers die niks anders te doen hebben houden hiermee bezig. Ik heb geen tijd om Me daar mee bezig te houden.

Visiteur

#135

2015-06-15 22:57

lawaai?welk lawaai?heb steeds in machelen gewoond en nu in kampenhout en ben er aan gewoon, degene die in de omgeving van de luchthaven komt wonen : pas je aan of verhuis ;-) en vergeet niet hoeveel mensen er werken

Visiteur

#136

2015-06-15 23:27

Om de verzuurde hypocrieten die in de buurt van de luchthaven wonen, een halt toe te roepen

Visiteur

#137

2015-06-16 03:04

Ik heb jaren aan de landingsroute in Steenokkerzeel gewoond. Geen haar op ons hoofd dat er aan dacht om hier tegen te reclameren.
Als je daar gaat wonen, weet je dat je er last van kan krijgen of hebt.

Visiteur

#138

2015-06-16 05:18

de actiegroepen houden geen rekening met werkgelegenheid. Hebben een totaal gebrek aan inzichten bestaan dan ook nog in grote mate uit mensen die pas in de regio zijn gaan wonen terwijl de luchthaven er al was.

Visiteur

#139

2015-06-16 06:16

omdat de nachtlimieten inperken nefast zou zijn voor de werkgelegenheid in de omgeving.

Visiteur

#140

2015-06-16 06:19

omdat de nachtlimieten inperken nefast zou zijn voor de werkgelegenheid in de omgeving. Het verbannen van de luchthaven of van de nachtvluchten komt enkel de vastgoedspeculanten ten goede.


Visiteur

#141

2015-06-16 06:47

Brussels airport geeft veel werkgelegenheid.
Kris

#142

2015-06-16 07:27

ik woon nog maar 5 jaar in zaventem, allez, nossegem, op nog geen 500 METER van baan 25L....

Wel en ik heb bijna GEEN last (tot voor kort geen, maar nu ze aan het werken zijn heb ik af en toe een beetje lawaai.
 Maar klaag ik daarover?? nee, er zijn mensen die bij een straat wonen die meer lawaai hebben dan ik.
En ik ben bij de luchthaven gaan wonen, de luchthaven is niet bij mij gekomen


Visiteur

#143

2015-06-16 07:31

het vliegveld zorgt hier voor arbeidsplaatsen en veel inkomsten voor onze gemeente. degene die klagen zijn hier dee laatste 20 jaar komen wonen. wel, als ze zo een last hebben van de luchthaven, dat ze dan verhuizen

Visiteur

#144

2015-06-16 07:32

Ik heb deze petitie ondertekend omdat ik de hypocriete acties van de comités kotsbeu ben. Als je hier inwijkt weet je dat er een vliegveld is en moet je er achteraf geen actie tegen voeren. Gaan die lui allemaal met de trein of de auto op verlof ? Met het vliegtuig is voor hen uitgesloten, gezien hun protestacties tegen het lawaai.
Gaston Huysmans

Visiteur

#145

2015-06-16 07:32

Brussel airport heeft er altijd geweest " en dan was het niet dicht bevolkt " brengt als een van de weinige nog veel jobs mee... als je daar een huis huurt, koopt weet je dat vooraf...dus klaag niet maar verhuis dan...!!!!!!!!!!

Visiteur

#146

2015-06-16 07:37

Nog een mooi voorbeeld van Belgische "ruimtelijk wanordening". De luchthaven ligt er al tientallen jaren, dan ga je die niet omsingelen met goedkope bouwgronden om vervolgens enkele tienduizenden mensen werkloos te maken door ze te sluiten.

Visiteur

#147

2015-06-16 07:46

Ben in Nederokkerzeel grootgebracht en ben nooit wakker geworden alhoewel de vliegtuigen steeds laag over vlogen, ten slotte wil iedereen die op reis gaat zo vroeg mogelijk vertrekken en zo laat mogelijk terug komen, hier denken ze blijkbaar niet aan. Misschien moeten de mensen die steeds klagen een beetje harder werken dan hebben ze geen tijd om te piekeren en te vitten en zullen ze geen last hebben van het zogezegd lawaai.

Visiteur

#148

2015-06-16 07:50

Al wie in deze streek komt wonen, weet dat er een luchthaven is en moet daar mee leven. Deze mensen kunnen anders beter zelf verhuizen. Dat gaat veel sneller dan een volledige luchthaven te verplaatsen. België is trouwens zo klein dat er wel altijd iemand last zal hebben van het geluid. Men moest alle mensen die bij deze actiegroepen aansluiten verbieden om ooit nog een vliegtuig te nemen. Ik noem dit dikke egoïsten. Zij houden enkel rekening met hun eigen belang en niet met het belang van de gemeenschap. Ze moeten zich maar eens de vraag stellen hoe het zou gesteld zijn met de tewerkstelling in onze regio en hoeveel onze economie zou lijden bij het verdwijnen van onze luchthaven. Laat al deze klagers zo snel mogelijk verdwijnen uit onze regio. Dan is iedereen gerust en tevreden.

Visiteur

#149

2015-06-16 08:10

Niet raken aan grote werkgever in Vlaams-Brabant. Heel veel succes.

Visiteur

#150

2015-06-16 08:55

Wil geen broodroof voor duizenden mensen uit regio Vlaams-Brabant. De luchthaven is hier al decennialang gesitueerd en
dat is prima. Al wie er zich aan stoort neme dan de auto om op
zakenreis of vakantie te gaan. Alternatief: blijf onder je kerktoren.